Cerita pertamaku..hehe…

1

30/05/2012 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…bagi salam la dulu…

Aku malas la nak cite panjang kan… Sebab aku bukan nye penulis hebat pun. Tapi aku nak cakap la kan bile la aku nak ade duit banyak2 macam orang lain… Kekadang terfikir gak cara2 untuk memperoleh wang dengan mudah dan berkesan… Tapi tak tau kan berkesan ke tak kat aku nanti… Aku takut lak nak try…

Aku sebenarnye tak de bende pun nak tulis malam2 ni… Saje nak mengisi blog pertama aku ni… Ni gara2 Ms. Cayang aku la ni… Suruh buat blog jugak… Konon nanti die yang tolong promotekan n masukkan iklan2 bisnes die… Aku tak tau pun semua tuh… Dia yang tau…

Ni link bisnes die LeYa Production http://www.leyaproduction.webnode.com//

ni plak blog die…yang slalu jer suruh aku bace…hehe… LeYa’s Blog http://anagurlz87.blogspot.com/

K la semua para pembaca… Sampai sini je la aku dapat tulis… Nanti ade idea dan mase aku tulis la lagi k…

One thought on “Cerita pertamaku..hehe…

  1. LeYa says:

    hehehe…pandainye Encik Zol berblog..

Leave a Reply

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
