Panas…..

Leave a comment

14/06/2012 by ZoL aka Otomen Taro

Haiiii semua… Aku nak merepek lagi nih kat sini. Nak dengar tak??? Tak nak tak payah la bace entry ni kan… Terus tutup… Abes crite… Hehehe….

Petang2 mcm ni panas betul kan. Aku ngah sedap lentok tadi terbangun la disebabkan kepanasan yang melampau. Ye! bumi kita sekarang sudah panas. Lapisan atmosfera sudah semakin nipis disebabkan kecanggihan dan kemodenan dunia. Hari ini kita mengecap keharmonian dan kesedapan yang dianugerahkan oleh pemimpin kita yang bijaksana dalam membangunkan dan memodenisasikan negara kita. Namun, kecanggihan teknologi dunia menyebabkan lapisan ozon telah nipis. Ia adalah hasil pembuangan sisa toksik yang berleluasa, asap kenderaan di sana sini, kesan rumah hijau dan banyak lagi… Tapi aku suka duduk sini.. aman dan damai…

Dah macam ahli falsafah jer aku ni… menceritakan kisah lapisan ozon bagai… Time SPM dulu tak nak pulak bercerita panjang kan… isk3x… Ape pun tak boleh…  Hahahaha… Kenal binatang kat bawah ni??? Ni adalah kucing kesayangan tok aku. Dia ade dua ekor kucing… Aku dapat masukkan sekor ni jer… Lagi sekor die merayap ntah mane ntah… Aku pun tak tau… huhuhuhu…. Yang sekor ni yang dapat aku snap picture die sebab die agak kemalasan sikit… Tengok la tuh… Baring jer… ape nak jadi la kan… Hahahaha….

Dan tamat lah kisah ke’merepek‘an aku… (bahasa ape daaa…)

Sekian…. 😀

Si kucing yang malas..hehehe…

Leave a Reply

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
