Lame nau wa tak update blog…

Leave a comment

11/10/2012 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…. (baik nau wa bg salam… biase la kan…kite org islam..)

Ape wa nak cakap kat sini ye malam ni… wa memang dari awal lagi dah bagitau wa tak tau nak tulis ayat2 power ni.. wa belasah jer bro…janji wa hepi der… hahahaha… wa sesuka ati je tulis kan.. ape pun wa tak tau… Ape pun tak boleh… wa rase la kan wa nak bagi cerita lawak la malam2 ni… bro2, aweks2, makcik-pakcik, tuan puan, cik, encik, tan sri, puan sri dan yang paling disayangi kekasih hati wa, Cik LeYa… meh ler kite bace:

 

CERITA LAWAK: KENTUT

Seorang wanita tua pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan. Doktor bertanyakan kepada wanita tersebut apa masalahnya.

Wanita tua menjawab dia menghadapi masalah kentut yang tidak berbunyi dan tidak berbau, sedangkan dia telah kentut sehingga sepuluh kali banyaknya ketika berada di pejabat. Memandangkan kentutnya tidak berbunyi dan berbau dia langsung tidak menyedari ianya berlaku. Doktor mendengar dengan teliti dan memberi wanita tua tersebut senarai beberapa jenis pil yang perlu di ambil. Doktor mengarahkan wanita tua itu mengambil pil-pil tersebut selama seminggu dan selepas itu datang berjumpa dengannya semula.

Selepas seminggu wanita tua itu datang semula ke klinik untuk menyatakan rasa tidak puas hatinya kepada doktor.

“Saya tak tau apa yang doktor berikan kepada saya, tapi bau udara di sekitar saya sangat busuk, tak dengar bunyi apa-apa pun tapi busuknya sangat dahsyat”, kata wanita itu.

“Bagus, sekarang deria bau awak dah pulih, kita akan usaha untuk pulihkan deria pendengaran awak pula”, kata doktor.

Baca selanjutnya: KahKahKah – Cerita Lawak – Kentut

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: