Ngantuknye hari ni…

Uikss… nape aku rase hari ni macam lambat jer…

Dah la pagi tadi datang lambat kat ofis… Sebab??? Semalam kene drive kereta ke Pagoh untuk hantar barang pada Bangah aku yg sekarang dah keje di Singapore…

Dan kenape boleh lambat pulak?? Bukan alasan munasabah tu…

Ermm… teman mak pegi amek voucher BR1M 2.0… huhuhu… Balik2 jer kene siap gi solat Jumaat & terus gi keje… Perghhh… letih tak payah cakap le… Hanya diri je yg tahu…

Malam ni aku nak tido awal…Aku nak membuta smpai pagi… Hahahahahha… Ape pun tak boleh…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s