Gembiranya Hatiku ini….

Leave a comment

19/07/2013 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum semue….

 

Dah 10 hari kite berpuasa kan… Kejap jer mase berlalu… Dalam 10 hari berpuasa ni macam2 la aku dah lakukan… Pertama kali, mestilah keje…Hehe… Kalau tak keje mcm mane nak dapat wit… Nanti nak kawen ngan Ms. Manje aku tuh… Kang pe plak aku nak bg mkn kat die… Huhu… Keje shift ni memang la letih..Tapi nak wat mcm mane kan… Dah namenye keje… Alhamdulillah sekarang ni Ms. Manje aku pun ade keje sambilan.. walaupun lom dapat keje tetap lagi..tapi tak kisah la…janji keje… Ringan sikit beban aku nanti kalau dedua keje… Hehehe… 

Oh Ye! Alhamdulillah dalam bulan Ramadan yg mulia ni Ms. Manje aku dapat tawaran menduduki peperiksaan SPA pada 27 Julai ni… Jawatannye adalah Gred F41… Ermmmm….semoga Ms. Manje aku lulus dengan jayanya dan memperolehi ape yg dipinta selama ini.. Aku hanya mampu berdoa dan memberi sokongan…

Ok le…Dah terlalu banyak aku berkata2… Aku banyak keje lagi nak diselesaikan… Aku nak sambung tido dulu la sbb kejap lagi aku nak masuk keje malam… K…bubye…

Hehe… Me with My Love…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: