Aku ngan dunia aku…

Boleh aku cerita sekarang??? Hehehe…. Tetiba lak rase nak update blog kan.. bukannye ape.. lame tol lak rase blog nih dah bersawang… Dah nak masuk September dah… kat entri asik Julai punye je..mane entri Ogos…. Nak wat macam ner kan? Macam ni la kalau keje jadi kuli orang… Tade mase nak wat keje lain.. Balik keje dah penat…. Tidur la jawabnye… Penting wooo…. tidur tuh… boleh memberi tenaga untuk keesokannye.. hehe.. Kot En. Zol ni tak merepek sehari dalam blog die memang tak sah kan… Ntah pape la die ni kan.. asek dok merepek je dlm blog ni.. Dah takde entri lain ke nak cerita… Lorrr… aku create blog ni pun memang aku nak merepek pun.. Dari aku merepek2 kat realiti dan orang akan ingat aku gila cakap sensorang.. Lebih baik aku merepek kat blog sendiri… hehe… Sebenarnye takde kisah best pun nak diceritakan kat sini.. saje nak update entri terkini supaya blog aku nih tak bersawang… penat woooo….nak kemas blog kalau dah bersawang… kalah kemas rumah..ok le kawan-kawan…aku tak leh nak merepek lame-lame…nanti aku nye bos nampak lak… aku chow dulu la..aku nak sambung wat keje… time rehat dah tamat derrr…… gua chow dulu….

Tata….aku bla dulu sebelum kene kejar ngan bos macam kat atas nih…

Leave a Reply

