Part Time untuk mencari pendapatan sampingan

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia…

Yeay! Hari ni aku nak wat sedikit promosi kemahiran yang aku jalankan secara part time. Ape die tu??? Ape tu??? cepatlah bagitahu??

Rilekss…Rilekss…kawan2 ku sekalian. Aku nak cakap lah ni..

Jeng….Jeng….Jeng…

Aku ade la wat part time sikit untuk menampung perbelanjaan kehidupan aku yang semakin mencabar di dunia yang canggih ini dengan membaiki telefon bimbit yang rosak. Jadi!!! Ape tunggu lagi… Jika anda mempunyai masalah dengan telefon bimbit anda bolehlah hubungi aku untuk mendapatkan kembali telefon anda seperti sedia kala. Hehehe…

phone_and_access

Kan3x…Gambar ni hiasan je…untuk meriahkan lagi blog aku ni..

topupYeah! aku ade gak jual topup. Kalau nak ler kan..heheh…

Ok lah kawan cukup la sampai sini aku merepek kan… Tata titi tutu… Wassalam.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.