Jom Kecoh!!!

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia…

Ehem..ehem…ehem…tujuan aku post hari ni aku nak update business website aku kat korang… Korang tau x LeYa Production…. Alaa…kan Miss Manje aku punye tuh… So aku sebagai penolong die berhak dan ada hak untuk turut sama membantu mempromosi perkhidmatan kami ke dunia luar.

Korang nak tengok tak website die????

Ape???

Taknak???

Ok…xpela kan..aku tak nak pakse..

Tapi….

Aku tetap gak nak bagi link die… Hahahahahahahahaha………

Ini Blog Aku Punya… Suke hati aku la nak buat ape… aku tak kacau pun korang… hahahahaha….

http://www.leyaproduction.webnode.com

Jom BerniagaIni antaramuka depan Laman LeYa Production. Baru sahaja diubahsuai agar tampak lebih kemas dan teratur….

One thought on “Jom Kecoh!!!

Leave a Reply

