Seminggu aku terlantar…

Assalamualaikum kawan2 semua… Selamat malam bro…

Huarrgggghhhhhhhh……seminggu yang lepas aku kemalangan on the way nak gi keje malam… Pergghh….perit der… hanya Allah yang tahu betapa sakitnya aku rasa…

Alhamdulillah Ms. Manje aku datang tengok aku kat umah… Senang sikit hati dapat tengok orang yang tersayang… ececeh…dah nak kawen..macam2 la ko Bro Zol… Bukan lame pun lagi… bak kate Ms. Manje tinggal lebih kurang 7 bulan jer lagi.. tuh tak tolak tido, makan bagai… Hahaha…. kot tolak semua nya sampai la hari yang dinanti…

Korang tengok gambar bawah ni… Ape korang rasa… ??? Pedih + Perit kan… aku terseret der…

Emmm…utk pengetahuan korang la kan time accident tuh aku ade la langgar something tapi lepas tu takde… Huisshhh…terasa seram di situ. Hakhakhak… Tapi betul der.. byk2 accident yg aku alami, yg ni la paling teruk sikit luka2 die.. Sebelum ni takde lah sampai macam dalam gambar ni..

Haiiisssshhhh….udah2 la tu merepek dalam blog ni… Aku nak tido laa…Esok nak keje… Korang layan la blogwaking sampai pagi ye…

Good Night and Assalamualaikum…

zol

Leave a Reply

