Kisah Seorang Pahlawan

Al kisah abang long dan abang ngah aku kawen… Aku??? Next year la der…aku kan adik… hahahaha….puuuiiii….sial laa..

Kisahnya bermula begini…

IMG_5093Nampak pahlawan macho di atas tuh… Ha! Power x aku silat..hehe… ni kat rumah kakak ipau aku kat Jasin… Gambar ni miss manje aku la yg amek..Aku tak tau pun mulenye…haha…Ape pun tak boleh..

IMG_5161 Pahlawan sedang duduk beristirehat di pelamin Raja&Pemaisuri…hehe…

IMG_5162Apakah yang cuba dilakukan itu???

IMG_5234Melihat ke arah angkasa yg luas…Mungkin pahlawan ingin cuba terbang di sana…Haha…IMG_5458Ini kisah di rumah aku… Nampak kan baju pun dah bertukar… hehe… Masih menunjukkan kehandalannya… Yeah! siapa berani mahu lawan??

IMG_5573Pahlawan kepenatan… Terus tido….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s