Kehilangan MH370: Jangan memandai-mandai nak sebarkan

Haaiiiii geng blogger semua…

Lama sudah aku tidak berbicar di blog ini. Sibuk mencari duit untuk perbelanjaan majlis perkahwinan aku dengan Miss Manje ku tidak lama lagi telah menghimpit ruang aku untuk berbicara di sini…

Oh Ye!!! kecoh sana sini isu terhangat kehilangan pesawat MH370 yang dilaporkan telah hilang dari radar lebih 24jam… Aku bukanlah pakar sangat bidang ni… Cuma aku nak kate pada mereka yang suka memberi khabar angin tuh henti2 kan lah… Apa perasaan korang apabila ada ahli keluarga koang terlibat…??? Tentu tidak senang duduk kan.. Jadi, sama juga lah apa yang sedang berlaku pada ahli keluarga penumpang MH370… Mereka sampai tidak tidur malam memikirkan kejadian itu. Kita di sini hanya mampu berdoa yang terbaik untuk para penumpang MH370.

Nasihat dari aku sekali lagi, janganlah sebarkan apa jua info yang tidak sahih… Jangan lah asyik kata begini…. “kawan aku kata…..”, “kawan aku keje kat sini kate….”. Biarkan mereka yang punya hak untuk memberi penerangan secara rasmi saja beri kenyataan, Pas tu dah benar, korang nak bagitahu kat blog baru lah buleh….

Let’s pray for MH370 peeps!!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s