RM3000 Hadiah Harian ditawarkan dalam Contest mudah menang Yeo’s Malaysia

Berblogging memang menyeronokkan… Lagi2 apabila kita blogwalking ke blog2 rakan dan terbaca akan GiveAway atau Segmen yang mereka anjurkan… Aku pernah juga cuba menceburkan diri dalam satu GiveAway tahun lalu… GiveAway pertama yang aku sertai adalah anjuran Insyirah. Namun, bukan rezeki aku ketika itu. Aku tidak terpilih sebagai pemenang bagi GA tersebut… hehe..

Kali ini, sekali lagi aku ternampak Iklan dari Yeos “RM3000 tunai hadiah harian ditawarkan dalam kontest mudah menang Yeo’s Malaysia.” Menarik kan… Pergghhhh…. macam masyukkk je kalau aku try ni kan…

Serius memang kontest ini cukup mudah nak sertai. 

Wang Tunai RM3000 Hadiah Harian Kontest Yeo’s Malaysia

Hadiah #80DaysDrinktoCash Yeo’s Malaysia

  • Hadiah Utama – 1 x RM100,000 9 x Rm1,000
  • Hadiah Harian – 1 x Rm3,000 x 80 hari 9 x Rm100 x 80 hari
  • Hadiah Istimewa – 1 x RM10,000 x 8 tempoh cabutan 9 x iPad x 8 tempoh cabutan

Kontest Mudah Menang dari Yeo’s Malaysia

  • Bagaimana nak sertai kontest ni? Senang je … pertama sekali, anda perlu ada akaun WeChat.
  • Kemudian, anda beli produk Yeo’s seperti air kotak Soya yang sedap tu.
  • Ambil gambar, pastu hantar ke akaun WeChat Yeo’s Malaysia.
  • Masukkan kod pada air kotak Yeo’s Malaysia atau kod resit pembelian.
  • Lepas tu, tonton video dan jawab 1 soalan mudah.
  • Siap … dan tunggu sahaja senarai pemenang diumumkan setiap hari!

Anda boleh hantar seberapa banyak penyertaan yang anda nak, tak terhad, boleh menang banyak kali setiap hari, dan boleh menang hadiah bulanan serta hadiah utama yang bernilai RM100K! Tak berjaya dapat hadiah wang tunai, boleh menang hadiah iPad yang disediakan.

Yang bestnya, tak perlu tunggu sampai habis kontest ini untuk tahu siapa yang menang. Hari ini hantar, esok dah boleh tengok di WeChat pengumuman oleh Yeo’S Malaysia menerusi akaun rasmi di sini:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s