Betul ker???

Leave a comment

14/05/2014 by ZoL aka Otomen Taro

Alahaiiiii anak mak.. hehehe… Dah nak kawen dah aku rupenye??? Rase kecik je lagi… Rase macam masih menyusu ngan mak lagi… Hahaha… Alkisahnya dah nak kawen dah aku… Dengan siapa??? Lorrr…kot kisah dalam blog aku ni selalu aku mention sorang je la perempuan yang aku sayang… Tak lain tak bukan Miss Manje aku yg busyuk tuh… hehehe… Jangan mare ye…

Kat bawah ni aku sertakan la sedikit paparan muke depan kad kitorang.

scan0001Majlis Persandingan di Rumah Pihak Perempuan

scan0002Majlis di Rumah Aku di Melaka

123

http://www.weddingwire.com/leyafizi

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,875 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: