Review Produk

Leave a comment

09/11/2014 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…

Kali ini aku ingin tunaikan permintaan sendiri di blog ini untuk produk review yang aku buat sendiri secara part time di rumah.

Terus terang, aku bukanlah seorang yang arif dan layak untuk membuat review. Oleh itu produk review kali ini hanyalah sekadar perkongsian dan pemberitahuan maklumat kepada anda semua.

produk1Sudah lama aku menjalankan part time membaiki telefon bimbit ini. Dan sudah ramai juga dikalangan kawan-kawanku yang tahu. Jadi, kenapa perlu nak review dalam blog ni? Jawapannya amat mudah. Untuk menambahkan lagi sedikit pendapatan kepada rakan-rakan blogger. Mana tahu ada di antara kalian tercari-cari tempat untuk membaiki telefon. Hantar ke kedai. Rosak hanya sedikit, tapi bayaran dikenakan mahal. Tidak perlu risau. Di sini akan aku cuba lakukan apa yang boleh dilakukan. Aku akan cuba periksa dan betulkan telefon anda dengan kadar bayaran yang berpatutan.

Tidak banyak yang dapat aku nak kupas di sini kerana dari pemerhatian banner di atas sudah terang lagi bersuluh tentang produk review kali ini.

Aku memohon ampun dan maaf jika review ini tidak menepati kehendak anda mahupun mengguris hati. Aku cuba untuk sejujur yang mungkin… Tapi selalunya kejujuran itu memberi kepahitan, namun itulah yang terbaik dari terus menipu dan berkata baik tetapi realitinya tidak. Terima kasih kerana setia bersama Ini Blog Aku Punya.

Leave a Reply

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
