Winner of the world’s RICHEST team badminton

Leave a comment

30/11/2014 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…

Fulamak, ganjaran dia! Memang patutlah orang asyik cakap pasal Axiata Cup ni…

Ini Blog Aku Punya

Dah lama rasenye aku tak check-up duit 8share. Jadi bila ade peluang ni aku pun bukak dan tengok lah… Terlihat satu iklan yang aku rasa nak share di sini. Mana tau korang semua nak check this site kan… ahaha… rase macam agak lame gak iklan ni bertakhta dah.. Cuma aku je tak berkesempatan untuk menulis entri nya di sini..

Jom3x…kita klik2 link di bawah ini…

BREAKING: Winner of the world’s RICHEST team badminton championship will walk away with USD1,000,000!

atau

Official Website: AXIATA CUP

Ini Blog Aku Punya

Leave a Reply

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
