Bertemu kembali

1

06/05/2015 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…

Huuuaaarrrrgggghhhhh…. lamenye tak melawat blog ni. Terbatuk2 aku dibuatnye mengemaskan sawang2 yang dah melekat dalam blog ni… hehehe… Pepagi ni aku dah online. Ape kes??? Biasa laa… bulan ni aku kene shift malam… time orang tido..aku keje… So, untuk tidak membosankan diri dengan keje2 yg byk, aku take time utk update blog aku ni.

Korang semua ape khabar? Moga sihat hendaknye lah… Alhamdulillah, kini aku dan isteri semakin hari semakin dimurahkan rezeki. Benarlah kata orang rezeki ada di mana2. Jangan takut jika tiada rezeki. Yang penting kita usaha, berdoa dan tawakal. Semua itu milikNya. Kita hanya meminjamnya sementara.

Dah rasa macam kekok pulak nak berceloteh panjang-panjang dalam blog ni disebabkan dah lama tidak bersamanya. Apa pun aku nak ucapkan Selamat pagi dan jom mulakan kerja dengan bismillah dan lakukan kerja dengan penuh ikhlas dan jujur lagi amanah..

Untuk yang sedang diulit mimpi, Selamat Malam diucapkan… hehehe…

One thought on “Bertemu kembali

  1. LeYa says:

    Good luck syg… Mje sentiasa doakan kejayaan kita bersama..

Leave a Reply

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
