Otomen Live in Genting 2016

Leave a comment

22/09/2016 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Otomen ucapkan…

long

Waahhhh…. Tengok kat banner atas tu ??? Ultraman live akan berada di Genting. Memang nak kene pegi ni. Ahli keluarga Otomen nak datang…hahaha

Siapa je yg tak minat Otomen ? Superhero zaman kecik-kecik ni taw. Setiap kali cerita otomen dah nak mula, berebut lah nak tengok tv dengan abang-abang.

Seperti yg Otomen maklum, tahun lepas pun dah ada tapi otomen tak berkesempatan la nak pegi… In shaa Allah, tahun ni otomen cuba pegi.

main_ax_1802_p20a_40p_ax_1

Bagi peminat Ultraman, berita baik untuk anda. Ultraman akan datang ke Resort World Genting pada 5 November 2016 – 2 Januari 2017. Lama tu… Jangan lepaskan peluang ye…

ultraman

Jom semua! Saksikan Ultraman Live in Genting – Revenge of Baltan di Resort World Genting.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: