Taman Tema Air ChinChin, Jasin

Leave a comment

23/11/2016 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum…

Memandangkan cuti sekolah dah nak bermula. Apa kata Otomen dengan berbesar hati nak kongsi satu tempat yang agak baru yang masih ramai lagi tidak tahu. Taman Teman Air ChinChin atau Taman Ekstrem Tasik ChinChin merupakan satu tarikan kepada para pelancong yang berkunjung ke Melaka, lebih-lebih lagi di daerah Jasin. WoW! Macam teruja dengar kan, tempat mandi. Kanak-kanak pasti gembira dan memujuk rayu ibu bapa mereka untuk datang ke sini. hehehe

1

Best tak tengok suasana gambar di Taman Tema Air ChinChin ni. Kalau korang nak tahu, harga tiketnya pun sangat lah murah. Bukan seperti Taman Tema Air yang dah ada sekarang ni. Harga untuk Dewasa adalah RM10, Kanak-Kanak berumur 5-12 tahun ialah RM5 dan bawah 5 tahun masuk percuma. Wahh…. murah kan.. Otomen rasa macam nak bawak isteri Otomen la ke sini. Mandi-manda berdua. Lagipun kami pun jarang bersama. Masing-masing kerja jauh kan.  

2

3

Jadinya, buat para ibu bapa cepat-cepat lah plan cuti sekolah anak-anak anda ye. Kalau rasa nak cuti bajet, singgah je di sini. Tiket masuk pun murah dan berbaloi. Anak-anak pasti puas hati. Ok sampai di sini saja Otomen berkongsi cerita.

Untuk maklumat lanjut:-

Taman Tema Air ChinChin, Jasin, Melaka

Address: 77000 Jasin, Malacca

Phone: 06-524 6080

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: