Rahsia Berjaya Dalam Bisnes Air Balang

Leave a comment

18/01/2017 by ZoL aka Otomen Taro

Rahsia Berjaya Dalam Bisnes Air Balang. Otomen ada lah tertengok rancangan TV berkaitan bisnes air balang. Bisnes air balang ni adalah bisnes yang sangat mudah dan menguntungkan yang sudah ada di pasaran sekarang. Anda hanya perlu bancuh air yang sedap-sedap dan kemudian jual. Sangat mudah dan ringkas kan. Golongan sasaran pelanggan pula tidak perlu khuatir kerana semua golongan akan membeli kerana air kan sangat penting.

Ramai kini usahawan bisnes air balang sudah berjaya. Dari yang kecil-kecilan berniaga di depan rumah, di tapak pasar malam, kini sudah pun mempunyai cawangan yang besar dengan jenama sendiri menjual di merata tempat. Apakah rahsia mereka ini sehingga boleh berjaya dalam bisnes air balang ini?

air-balang-2

Rahsia Berjaya Dalam Bisnes Air Balang

Dah tentu setiap air balang mempunyai rasa yang berbeza. Ia sememangnya boleh dibezakan dengan perisa yang digunakan. Selain itu ia juga dibezakan melalui struktur warnanya. Seperti contoh, air tembikai berwarna merah hati manakala air epal akan berwarna hijau. Mungkin akan ada warna yang sama tetapi usahawan yang kreatif perlu bijak untuk menarik pelanggan dengan menambah elemen lain seperti buah-buahan atau jelly.

Kos Rendah & Untung Lebih Dari 1000%

Seperkara lagi yang anda perlu tahu, bisnes air ini untungnya BESAR. Kos untuk mula serta kos harian untuk menjalankan bisnes air ini juga agak rendah.

Sebagai contoh… Jika anda mahu menjual air soya, kos untuk membeli 1kg kacang soya dan 2 beg ais, adalah sekitar RM12 sahaja. Namun setelah di proses menjadi air soya dan dimasukkan ke dalam balang air untuk dijual, anda boleh menjualnya sebanyak 120 cawan. Jika setiap cawan di jual dengan harga RM1.00… Bermakna anda sudah memperolehi RM120Peningkatan sebanyak 1,000% dari modal yang dikeluarkan.

Begitu juga dengan air-air yang lain…. Kadar keuntungan kasar bisnes air ini…  selalunya adalah 500% ke atas berbanding kos modal yang dikeluarkan.

air-balang-1

Tengok tu!!! Modal dah lah rendah, untung pula berganda-ganda. Seronok kan tengok ramai para usahawan yang sudah berjaya dengan bisnes air balang ni.

Macam Best Je Bisnes Jual Air Ni!
Senang Ke Nak Buat?

Anda pasti inginkan bisnes air balang anda berjaya. Anda juga perlu tahu dalam setiap memperkembangkan bisnes, ada rintangan dan cabarannya. Walaupun ia adalah bisnes yang menguntungkan, namun ia masih terdapat beberapa rintangan dan cabaran.

Anda mungkin berfikir… “Kalau dengan hanya menjual 3 balang air sahaja dah boleh dapat RM7,000… Maka, kalau saya jual 15 balang air, saya mungkin boleh dapat RM35,000!”

Sememangnya.. tidak salah untuk kita berimpian besar! Namun, kita perlulah realistik dan sedar akan kemampuan diri terlebih dahulu.

Berita Baik!… Anda Tidak Perlu Pening Kepala Lagi!

Nah! Ambil ni. Ramai usahawan bisnes balang air gagal nak kembangkan bisnes mereka dek kerana mereka tamak memulakan modal yang besar sehingga terpaksa berhutang. Kononnya nak jimat kos pelaburan… Nanti dah tak payah beli… Tapi akhirnya rugi!

Jadi… spesifikasi apa yang perlu dilihat untuk memulakan sesuatu perniagaan.

Ilmu untuk Berjaya Dalam Bisnes Air Balang

Semua perkara tersebut anda perlulah belajar dahulu! Ilmu sangat penting untuk menjadi seorang usahawan bisnes air balang yang berjaya. Terlalu banyak rahsia yang perlu anda tahu…

  • Macam mana nak tarik pelanggan?
  • Macam mana nak buat air yang sedap?
  • Macam mana nak jimatkan kos?
  • Macam mana nak gandakan keuntungan walaupun hanya menjual 3 balang air?
  • Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik?

Semua ini adalah maklumat sulit yang disimpan rapi oleh kebanyakan usahawan air balang. Anda hanya nampak mereka bancuh air dan jual. Tapi tak tahu pun di sebalik cara atau strategi yang mereka laksanakan.

Memperkenalkan!…
 Panduan Memulakan Bisnes Air Balang!

air-balang-3

Panduan ini berkenaan ilmu untuk anda ketahui cara yang betul untuk memulakan dan kembangkan bisnes air balang anda.
Dan lagi … ia antara bisnes dari rumah yang paling mudah dan berkos rendah. Hampir sesiapa sahaja sukakan minum air, berkualiti terbaik, sedap, digemari ramai … dan …. hmmm .. kena baca panduan tu … orait.
Ehh .. kenapa perlu jual air balang sedap? Sebab anda boleh dapat untung lebih jika dibandingkan dengan jual air balang yang tangkap muat je.. Hehehe….
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,957 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: