Minuman Campuran Buahan dan Sayuran dengan Enzim

Leave a comment

22/02/2017 by ZoL aka Otomen Taro

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca setia blog otomen taro. Zaman sekarang ni, nak cari minuman pun kena pastikan yang sihat dan selamat. Apatah lagi yang halal. Dah banyak dekat pasaran sana minuman yang menyelerakan tapi tidak pasti ia dijamin selamat atau tidak.

product-img

Minuman yang otomen selalu minum ni diyakini selamat dan sihat. Penghasilannya juga melalui pemeriksaan yang betul-betul terbaik. Minuman keluaran Sahajidah Hai-O Marketing ini diberi nama N’Licious yang mana ia kaya dengan enzim sebagai bahan yang terlibat dalam proses biologi dalam badan manusia. Jadi, kita tak perlu ragu akan kualiti dan proses penghasilan kerana ia dijamin memang terbaik.

25505352_a3Minuman buah-buahan campuran dan sayuran dengan enzim. Memang sedap rasanya. Macam tak cukup 1 je. Mengandungi pati buah-buahan dan sayuran yang sangat pekat dan memang terasa nikmat bila minumnya. Lagi best, kandungan gula asli dari buah-buahan semulajadi tanpa ada tambahan gula. Masih terasa di tekak otomen sekarang ni.

product-uspN’Licious memang Delicious! Otomen ada juga membuat kajian di Mr. Google, yang mana enzim dari buah-buahan dan sayuran memang kebanyakannya paling bagus dari enzim-enzim yang lain. Jadi, sebab itu Otomen memang syorkan anda minum N’Licious ni untuk kekal sihat dan cergas.

N’Licious mengandungi 118 jenis buah-buahan, sayur-sayuran, herba dan cendawan di dalamnya. Rasa minuman sebenar yang berkhasiat dan bermutu tinggi.

nlicious_enzim_ammyrra_halim_salha_zain_salleha_roslan_kesihatan_penghadaman_shom_sahajidah_haio_tlc_sihat_kecantikan_johor_health_beauty_tips_kurus_cantik_tenaga_3

Antara ramuan N’LICIOUS :
118 jenis campuran pati buahan dan sayuran…
Kubis, Kangkung, Sawi Hijau, Bok Choy, Kubis Bunga, Kailan Cina, Bayam Okinawa, Pak Choi, Bayam Malabar, Brokoli, Salad Asparagus, Daun Keledek, Lobak Putih, Lobak Merah, Kentang, Alfalfa, Taugeh Hijau, Taugeh Merah, Taugeh Hitam, Taugeh Kuning, Pucuk Kacang, Kacang Pis, Timun, Gherkin, Saderi, Rumput, Rebung, Keledek, Lada Loceng, Lada Hijau, Pakis Sarang Burung, Terung, Salad Taiwan, Amaranth, Kacang Edamame, Saderi, Cina, Bayam, Kubis Nappa, Bunga Rape, Kekwa Mahkota, Kundur, Labu, Timun Kirby, Peria, Labu Span, Asparagus, Jagung, Burdock, Salad, Anggur, Madeira, Agar-agar Nori, Rumpai Laut, Agar-agar Telinga, Halia, Tembikai Mino, Limau Gedang, Tembikai Hami, Buah Kiwi, Buah Naga Merah, Buah Markisa, Lemon, Pir, Nenas, Betik, Longan, Laici, Mangga, Tembikai Blewah, Epal, Strawberi, Tembikai, Tomato, Buah Plum, Mulberi, Bullace, Avocado, Kelapa, Jambu Batu, Tebu, Oren, Limau, Nacterine, Kepingan Angelica, Ashitaba, Kepingan Astragalus, Akar Ginseng Korea, Keladi, Gojiberi, Codonopsis, Delima, Beri Hawthorn, Kurma Merah, Kurma Hitam, Likoris, Cendawan Ganoderma, Mesona Cina, Yuzu, Keladi Henan, Pakis Ayam Emas, Akar Anemarrhena, Akar Manyprickle Acanthopanax, Qian Nian Jian, Taxillus, Rumput Bambu, Akar Achyranthes, Biji Ligustrum, Poria, Pisang, Cendawan Tiram, Cendawan Jarum Emas, Cendawan Batu Karang, Cendawan Erynjii, Brunashemeji, Cendawan Bunga Kubis, Cendawan Butang, Cendawan Shitake serta mengandungi enzim sebagai kondisioner makanan yang dibenarkan.

2016120314200345236

KHASIAT N’LICIOUS
– Membantu mengurangkan kencing manis
– Mengurangkan level darah tinggi
– Membaiki masalah dalaman
– Meningkatkan immune badan
– Menambahkan vitamin semula jadi dalam badan
– Melancarkan peredaran darah
-Boosterkan metabolisme dan masalah hormone
nlicious
N’Licious boleh diminum begitu sahaja atau diminum dengan air. Hanya perlu larutkan 1 paket N’Licious ke dalam 100ml air sejuk/air suam (di bawah 40 darjah celcius). Kemudian, minum 1 atau 2 kali setiap hari SEBELUM atau SELEPAS makan.
Setiap 1 sachet terdapat 39kcal energy, 9.8g serat karbohidrat dan 8g gula.
Kotak yang menarik dan warna-warni seperti memenuhi warna-warna kehidupan.
fb_img_1480013759786
Minuman N’Licious yang terbukti terjamin, tiada pengawet, tiada pewarna dan semsetinya Halal. Anda tidak perlu risau lagi! Jadi, boleh lah beli dan simpan dalam rumah ye.
Harga: RM179 SM / RM183 SS (Sekotak=20 sachet)
Dapatkan info lanjut di sini:
WhatsApp: ZoL a.k.a. Otomen Taro 012-2910704
Sedikit sumber ayat di bahagian atas: http://www.mahamahu.com/

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Its Me! Otomen Taro

Travel and Lifestyle Blogger | Food Blogger | OnlinePreneur | Review Product

Klik Sini!

Jom Shopping Di Sini

Archives

Group LeYa Blog

Blogger Area

Blog Stats

  • 7,875 hits

Visitors

Flag Counter

eQuban

Qurban & Aqiqah di Kemboja

300 x 250
%d bloggers like this: