Kenapa Aku Pilih Shampoo Marine Essence

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua…

Syampu Marine Essence… Kenapa otomen memilih menggunakan syampu ME ni? Okay… otomen akan cerita kan sedikit apa yang best pabila korang sudah mula guna syampu ME ni.

Sebelum membebel lebih panjang. Meh otomen nak tanya, especially pada perempuan. Pernah tak korang bangun dari tidur dan lihat penuh rambut berguguran di atas bantal. Paling tak pun korang sikat rambut, pasti akan kelihatan rambut tertinggal di sikat. Lagi menakutkan, korang jalan-jalan satu rumah, pusing belakang tengok rambut gugur di sepanjang perjalanan korang. Aha! Ni pasti buatkan korang rasa stress kan.

Confirm masuk bilik, nangis guling-guling atas katil. Hehehe… Lagi menyayat hati buat para wanita yang selepas bersalin. Lagi stress bila tengok rambut gugur dengan banyak. Ye lah kan. perubahan hormone orang kate..

Takyah tipu. Otomen memang tahu dah. Hehehe

Apa itu Syampu Marine Essence?

Syampu Marine Essence adalah syampu untuk merawat rambut yang dikenali syampu garam buluh. Syampu ME mempunyai banyak kelebihan untuk mengurangkan rambut gugur, rambut rosak dan bercabang, kelemumur dan gatal kulit kepala, rambut berbau dan kulit kepala berkerak.

 

Syampu ME menggunakan bahan yang sangat berkualiti tinggi:-

> Garam Buluh 
– Sumber kaya dengan mineral berkhasiat untuk menyihatkan dan melindungi kulit kepala dan rambut
 
> Pheno-SFE (Ekstrak Teh Pu-erh)
– Menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit kepala dan rambut (Anti-pebuaan)
– Membantu memulih dan mempebaharui sel-sel kulit
 
> Ekstrak Kapas Biji
– Mengekalkan kulit kepala dan rambut dalam keadaan baik
 
> Protin Susu
– Pelembap semulajadi untuk kulit kepala dan rambut
JANGAN MALAS JIKA NAK MERAWAT
Antara faktor utama penyebab kepada masalah rambut gugur dan kulit kepala gatal adalah kerana tidak konsisten dalam merawat.
Apa yang otomen boleh kongsi kehebatan syampu Marine Essence mampu merawat dalam 1 hari sahaja.
Tak susah pun nak menggunakannya. Lumur kan sahaja di atas kepala korang.
Jom kita lihat apa kata pengguna setia syampu Marine Essence ni.
MAKLUMAT LANJUT

Kalau nak dapatkan info penting dengan lebih lagi, boleh la korang ikuti:

  • WhatsApp Otomen 012-2910704

Kenapa Otomen pilih Syampu ME?

Kerana ia selamat dan terbukti berkesan.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s